Shop efter Kategorier

Betingelser

Handelsbetingelser og vilkår for anvendelse af web-shoppen, samt handel med NP Motorservice Generelt:

 

Du kan bestille varer fra npmotorservice.dk på følgende måder:
  • via e-mail
  • via telefonisk bestilling
  • via online-bestilling i webshoppen
  • via post

Alle priser på websitet angives inklusiv moms.
Alle priser på websitet angives inklusive alle afgifter, told mm.
Aftaler på vores website indgås på dansk.

Det er ikke muligt at tilgå kontrakten efterfølgende via vores website.
Hvis du ønsker at få tilsendt et nyt eksemplar af kontrakten pr. e-mail, så send en e-mail til info@npmotorservice.dk
 
Vigtig info for efterkravs kunder:
Kunder der bestiller pakker pr. Efterkrav og som ikke afhenter deres pakke på posthuset, vil fremover selv skulle betale den tabte porto, ( 119kr.- )
Når vi modtager pakken retur fremsender vi en regning på den tabte porto som skal betales netto 8 dag. Betales regningen ikke bliver der tildelt et rykker gebyr på 50kr og betales regningen fortsat ikke vil sagen gå videre til retslig iknasso med krav om at få kunden registræret i RKI.
 
Læs om Returret, Reklamationer og fejl-levering nederst på siden.

Når du bestiller på npmotorservice.dk skal du være opmærksom på at aftalen ikke anses for endeligt indgået før din bestilling er blevet behandlet af en medarbejder fra npmotorservice.dk , og du har modtaget en endelig ordrebekræftelse.

Betaling
Betalingsform er afhængig af den fragttype som du vælger i bestillingsprocessen. Når du handler på npmotorservice.dk har du følgende betalingsmuligheder:

Betaling med kreditkort

Vi modtager Dankort, Visa, Pay pal .Du kan betale med følgende kreditkort ved levering med Post Danmark og ved afhentning i butikken.

Kontant betaling
Du kan betale kontant ved modtagelse af pakken, hvis du vælger betaling pr. efterkrav eller hvis du afhenter dine varer i butikken.

Levering
npmotorservice.dk benytter følgende fragtfirma:

Post Danmark
Forsendelse:  Omk. fast 65 kr. pr. bestilt pakke.
Leveringstid: 1-2 dage

Fortrydelsesret
Når varen returneres og fortrydelsesretten udnyttes kan dette kun ske, såfremt varen returneres i væsentlig samme stand og mængde som da du modtog den. Du må gerne pakke varen ud og bruge den, så længe du kan returnere den i væsentlig samme stand og mængde.

Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, hvor det er helt åbenbart at brugen formindsker varens salgsværdi væsentligt. Når du udnytter fortrydelsesretten skal du selv betale for fragten, når du returnerer varen. Hvis du har købt en vare via Internetbutikken hos os, har du oftest ret til at fortryde købet.

Du skal bare returnere varen til os senest 14 dage efter du har modtaget den. Du kan returnere varen til os ved at nægte at modtage varen når den leveres. Du kan også give fysisk fremmøde på vores adresse og der returnere varen og fortryde købet.
Adressen er:NP Motorservice – Nygade 13 – 6690 Gørding.

Tilbagebetaling sker hurtigst muligt efter vi har modtaget varen retur og kontrolleret at den lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan udnyttes. Du bedes vedlægge dit konto og reg. nr. så overfører vi pengene direkte til din konto.

Returvarebehandling foregår hver uge om lørdagen så der vil max gå 9 dage efter en returnering før du hører fra os igen. Er din vare ikke returneret eller er du ikke blevet kontaktet inden 9 dage, bedes du ringe til os.
Bemærk:Returvarer sendt pr. efterkrav modtages IKKE!

Der ydes ingen fortrydelsesret på følgende produkter
Tjenesteydelser og varer, der skal fremstilles eller tilpasses efter forbrugerens individuelle behov såfremt udførelsen, fremstillingen eller tilpasningen er påbegyndt. Det gælder dog kun, når du forinden har givet samtykke til, at NP Motorservice kunne begynde udførelsen m.v. inden fortrydelsesrettens udløb.
 
Bestillings vare 
Levering er op til 5-6 hverdage og en ordre der indeholder bestillingsvare kan ikke slettes, og man har ikke fortrydelsesrat på bestillings vare. 

Reklamation
Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.

Hvis du mener at der er en mangel ved den vare du har købt hos os, sender du blot varen retur til:
NP Motorservice – Nygade 13 – 6690 Gørding.
Angiv gerne hvilken fejl/mangel du mener der er ved varen. Hvis reklamationen er berettiget, er det NP Motorservice der efterfølgende betaler for dine udgifter til tilbagesendelsen af varen. Hvis reklamationen ikke er berettiget er det dig som kunde som selv skal afholde omkostningen ved at sende varen retur.
HUSK altid at sende en kopi af fakturaen samt konto & reg når du sender en vare retur.
 
Defekter
Ved defekter hvor den købte varer har ødelagt flere dele, er det udelukkende muligt at få erstattet den købte vare. Det betyder f.eks., at et ødelagt nåleleje erstattes, men anden parts varer som cylinderkit, motorblok osv. ikke erstattes.
 
Overstående gælder også hvis man har købt et cylinderkit og tændrøret knækker, eller en låsering knækker eller falder ud, der er det udelukkende muligt at få erstattet den defekte vare. Man får derfor ikke dækket cylinderkittet men kun tændrør og låsering.

Persondatapolitik

For at du kan indgå en aftale med os via websitet skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger: 

  • navn
  • adresse
  • telefonnummer
  • e-mailadresse
Ved afgivelse af en ordre på npmotorservice.dk giver du dermed npmotorservice.dk lov til at gemme dit telefon nr, e-mail hvorefter vi forbeholder os ret til at fremsende tilbud via mail og sms.
Ønsker disse servic at afmeldes skal dette gøres via telefon, eller mail. 
 

Som registreret hos NP Motorservice har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen og du har ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til NP Motorservice via e-mail: info@npmotorservice.dk
 
Beskadigelse/bortkomst
Skulle en forsendelse under transport fra os til dig lide skade eller bortkomme, påtager vi os hele risikoen. Vi betragter ikke varene leveret før du modtager dem i hel og ubeskadiget stand. Det betyder også, at du aldrig vil komme til at hæfte for varer, der er bortkommet under transport.
Hvad du skal gøre
Hvis du skulle være uheldig at modtage en pakke, der er beskadiget, skal du straks gøre Post Danmark opmærksom på problemet. Har emballagen tegn på skade, når du modtager den, kan du åbne pakken i overværelse af postbudet. Opdager du først skaden, efter du har åbnet pakken, skal du henvende dig på det lokale postkontor, som så kontakter os. Vi sørger for, at du som kunde bliver holdt skadesfri.

Returret/Reklamation
Skulle du, mod forventning, fortryde et køb, kan du indenfor 14 dage efter modtagelsen returnere varen til os. Det forudsættes, at varen returneres til os i væsentlig samme stand og mængde. Du kan også undlade at modtage forsendelsen og derved udnytte din fortrydelsesret. Sender du varen skal den fremsendes som BREV, hvilket betyder, at du betaler forsendelsesomkostningerne.

Når du returnerer varer, SKAL du vedlægge en kopi af fakturaen og skrive, om du ønsker pengene tilbage, eller varen ombyttet med et andet produkt. Ønsker du pengene tilbage, kan vi overføre dem direkte til din konto, hvis du blot oplyser bankens navn samt registrerings- og kontonummer.
Du kan også fortryde købet ved at aflevere varen i vores butik.

Reklamation/Beskadigelse/Fejl-levering
Fejl-levering
Send varen retur hurtigst muligt inden for 14 dage, Husk at sende en kopi af fakturaen samt kvitering med varen tilbage til os. Glemt at sende faktura med. Sender du ikke en faktura med tilbage til os vil din reklamation af en fejl-leveret vare ikke blive ekspederet og du skal selv kontakte scooter-shoppen og så derefter sende fakturaen til os.

Regler for at sende en fejl-leveret vare tilbage Varen skal være 100% som du modtag den, altså ingen olie finger på embelagen, manger af embelage eller mangler på varen. Overholdes disse ting ikke kan vi ikke bytte eller refundere pengen tilbage for en fejl-leveret vare. Vare sendt tilbage til NP Motorservice pr. efterkrav vil blive afvist.

VIGTIGT!!
Motordelene på denne side er udelukkende til brug på motorcykler.
Delene må kun bruges på indregistrede motorcykler og ATV. Enkelte dele kan også bruges til ombygning af 45 scootere til motorcykler, hvorefter scooteren skal fremstilles til syn og der skal betales registreringsafgift

Ring til os

Ring75178021

Følg os på Facebook

Find os på facebook

Dankort, Visa/Dankort VISA Electron eDankort MasterCardVISAJCBAmerican Express Maestro Q8 Discover Echeck PayPal

Allerede oprettet Bruger

Husk log ind

Nyheder

TV 2 Reklame
26/05 2015 kl. 16:03
E-FLY - Det smart i en fart!
08/09 2014 kl. 03:59